Gadījumā, ja Jūsu ar veco cilindru nobraucāt jau vairākus tūkstošus kilometru, jauna cilindra nopirkšana ne vienmēr ir labākais risinājums. Lai kompresija būtu atjaunota var mēģināt nomainīt gredzenus vai virzuli, nevis pirkt jaunu cilindru. Protams, tas neattiecas uz situācijām, kad pats cilindrs ir deformēts. Mēs piedāvājam lielu oriģinālo, neoriģinālo un remonta virzuļu izvēli vispopulārākajiem motorolleriem. Virzuļa gredzeni ir tas, kas savieno virzuli un cilindru. Tāpēc tie pakļaujas lielām slodzēm, berzei un tie ir regulāri jāmaina. Kompresijas zaudēšana, jaudas samazināšanās un problēmas ar iedarbināšanu noteikti norāda uz virzuļa gredzenu nolietojumu. Ja pats cilindrs saglabājās labā stavoklī piedavājam virzuļa/gredzenu nomaiņas secību: 1. nomaiņa: gredzeni 2. nomaiņa: oriģinālais virzulis + gredzeni 3. nomaiņa: gredzeni 4. nomaiņa: izslīpēšana nākošajam remonta izmēram, virzuļa + gredzenu nomaiņa!!! Uzmanību !!! Uzstādiet virzuļa gredzenus ļoti uzmanīgi, nelociet pārāk stipri, tos var viegli salauzt. Savienojiet virzuļa slēdzeni ar gredzenu izliekumu. Dažos variantos virzuļa gredzenus var uzstādīt tikai ar vienu pusi. Var derēt arī citas firmas cilindriem, galvenais, lai atbilst izmēri. Saslēdzas ar sānu slēdzi. Hromets gredzens iet augšā, melnais apakšā.
- Statuss: In Stock
- Modelis: DR15284