Gadījumā, ja Jūs veco cilindru nobraucāt jau vairākus tūkstošus kilometru, jauna cilindra nopirkšana ne vienmēr ir labākais risinājums. Lai kompresija būtu atjaunota var meiģināt nomainīt gredzenus vai virzuli, nevis pirkt jauno cilindru. Protams tas neattiecas uz situācijām, kad pats cilindrs ir deformēts. Mēs piedāvājam lielu oriģinālo, neoriģinālo un remonta virzuļu izvēli vispopulārākajiem motorolleriem. Virzuļa gredzeni ir tas, kas savieno virzuli un cilindru. Tāpēc tie pakļaujas lielām slodzēm, berzei un tie ir regulāri jāmaina. Kompresijas zaudēšana, jaudas samazināšanās un problēmas ar iedarbināšanu noteikti norāda uz virzuļa gredzenu nolietojumu. Ja pats cilindrs saglabājās labā stavoklī piedavājam virzuļa/gredzenu nomaiņas secību: 1. nomaiņa: gredzeni 2. nomaiņa: oriģinālais virzulis + gredzeni 3. nomaiņa: gredzeni 4. nomaiņa: izslīpēšana nakošajam remonta izmēram, virzuļa + gredzenu nomaiņa!!! Uzmanību !!! Uzstādiet virzuļa gredzenus ļoti uzmanīgi, nelokiet pārāk stipri, tos var viegli salauzt. Savienojiet virzuļa slēdzeni ar gredzenu izliekumu. Dažos variantos virzuļa gredzenus var uzstādīt tikai ar vienu pusi. Komplektā ietilpst virzulis, gredzeni, sprostiņi, pirksts. Ražots Italija. Brīdinājums: neder RMS un Olympia cilindriem.
- Statuss: In Stock
- Modelis: universal