Gadījumā, ja ar Jūsu veco cilindru Jūs nobraucāt jau vairākus tūkstošus kilometru, jauna cilindra nopirkšana ne vienmēr ir labākais risinājums. Lai kompresija būtu atjaunota var meiģināt nomainīt gredzenus vai virzuli, nevis pirkt jauno cilindru. Protams tas neattiecas uz situācijām kad pats cilindrs ir deformets. Mēs piedāvājam lielu oriģinālo, neoriģinālo un remonta virzuļu izvēli vispopulārākajiem motorolleriem. Virzuļa gredzeni ir tas, kas savieno virzuli un cilindru. Tāpēc tie pakļaujas lielām slodzēm, berzei un tie ir regulāri jāmaina. Kompresijas zaudēšana, jaudas samazināšanās un problēmas ar iedarbināšanu noteikti norāda uz virzuļa gredzenu nolietojumu. Ja pats cilindrs saglabaja laba stavoklī piedavājma virzuļa/gredzenu nomaiņas secību: 1. nomaiņa: gredzeni 2. nomaiņa: oriģinālais virzulis + gredzeni 3. nomaiņa: gredzeni 4. nomaiņa: izslīpēšana nakošajam remonta izmēram, virzuļa + gredzenu nomaiņa!!! Uzmanību !!! Uzstādiet virzuļa gredzenus ļoti uzmanīgi, ne izlokiet pārāk stipri, tos var viegli salauzt. Savienojiet virzuļa slēdzeni ar gredzenu izliekumu. Dažos variantos virzuļa gredzenus var uzstādīt tikai ar vienu pusi. Komplektā ietilpst virzulis, gredzeni, sprostiņi, pirksts. Ražojums: Taivāna. Var derēt arī citas firmas cilindriem, galvenais lai atbilst izmēri.
- Statuss: In Stock
- Modelis: R100090010